lite nollställd men glad

Sen Junior 1års dag har jag känt mig ganska nollställd, men ändå glad. Har bara fortsatt i mitt ekorre hjul men ändå haft trevligt med vänner. Just nu vill jag mest bara förtränga min längtan att bli gravid och tänka på annat. Förut kunde jag kontrollera min längtan men just nu kan jag inte det. Jag börjar grina och blir kinkig med än gång ifall jag bara råkar tänka på barn och Junior. Så mitt psyke gör väl det enkelt för mig och förtränger känslorna och fokar på annat, det är väl på gott och ont.

En trevlig och framför allt rolig händelse är att jag och Alex letar hus. Det får mig lätt på andra tankar:-) Vi känner att vi vill bo större men inte i stan. Vi har fastnat för naturen på Stora Essingen och vill gärna ha nära till vatten. Tyvärr kommer vi nog aldrig ha råd med hus på Stora Essingen och vi vet inte än vilka områden vi vill till. Jag vet bara att jag inte vill bo i den kommun jag kommer ifrån. Så vi har gjort och kommer göra flera road trips för att ta reda på vilka områden vi gillar och vi är redan igång och går på husvisningar. Att köpa hus kan ta flera månader till år och via har absolut ingen brådska. Så det får ta den tid det tar. Förhoppningsvis har vi tur och hittar något snart.

Vill passa på och säga att nu äntligen har min vän som tyvärr förlorade sin dotter förra året fött sin son. Kändes bra att se en nära vän som gått igenom något liknade ha klarat det vi alla änglamammor är rädda för. Rädslan kommer nog aldrig försvinna men hon har iaf fött en frisk pojke och jag hoppas att hon med tiden kan slappna av och njuta av tiden med sin son. Många kramar till dig Rebecca, du är otroligt stark!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3 All kärlek till dig Camila!!

2010-09-21 @ 23:02:10
URL: http://lunalo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0