Ne nu undrar ni säkert vad som försiggår med mig

Jag är inne i någon form av svacka och orkar inte blogga. Jag mår ok men det är lite för mycket runt om kring mig som händer. Trodde jag aldrig skulle känna såhär igen men det gör jag. Jag är trött på alla som får barn och deras barn snack. Jag är trött på alla gravida och jag är trött på att inte vara gravid. Jag kan fortfarande skratta och ha skoj och jobbet känns bra så det får min tid att gå. Men thats it. Som ni märker bloggar jag sällan nu förtiden och det är inte för att jag inte har något att säga utan för att jag har så mycket att säga att jag inte riktigt klarar av att sortera ut det och formulera mig och då tar tröttheten över och det blir ingenting. Jag är även lite ledsen för min bitterhet börjar sakta smyga sig tillbaka. Vissa säger att "men det är inte du", "du som är så snäll och omtänksam", "tänk inte så för det är inte du". Jag blir så ledsen när man säger så till mig, för hur fan vet dom det. Klart det är jag som tänker tankarna, det blir så när man har en så djup sorg. Frågan är ju hur man ska hantera det så det inte förstör mer för mig och mina relationer till andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0