Dalsland

Vi kom hem igår från Dalsland. Jag är helt slut. Min kropp har börjat att slappna av då det är semester och jag känner hur trött jag var och är efter kvartalsrapporteringen. Så idag ska jag bara slappa framför tvn trots det fina vädret.

Vigseln var väldigt fin och gästgiveriet vi bodde på var fantastiskt. Det var så vackert och låg på höjden vid en sjö. Det är alltså Alex farbror som driver det och de hade bokat hela stället. Vi bodde kungligt och det kändes lite som att vara på spa. Vigseln var på höjden med vattnet i bakgrunden. Det var tyvärr inte det bästa vädret och det regnande hela söndagen, men vi hade iaf tur med vädret och det var uppehåll hela lördagen. Det var inte ett stort bröllop utan bara de närmsta, men det var väldigt skoj och det var trevligt när det var så privat.


Brudparet

På söndagen var det Alex födelsedag och hela familjen firade honom, och vi åt en massa tårta och sjöng. Tyvärr fick han ingen tårta på sängen men jag fixade en liten överraskningsfest. Så igår när vi kom hem från Dalsland kom det hem lite folk och grillade hos oss. Jag lurade ned Alex till trädgården och så stod alla där. Jag blev glad för det syntes att Alex blev glad och överraskad. Senare gick några ut med Alex, men jag stannade kvar hemma. Kände att jag ska lyssna på kroppen och inte köra på för fullt.


Utsikten från vårt sovrum på Dalslands Gästgiveri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0