Alex popped the big question & I said Yes!

Så lycklig! Jag är numera Alex fästmö:-) Visst klingar det vackert! Känns riktigt overkligt, tänk att jag ska gifta mig. Både jag och Alex hoppas att vi kan gifta oss nästa sommar. Alex överraskade mig igår kväll, han hade tänkt att vänta tills vi var ute och seglade men han börjar likna mig och kunde inte hålla sig. Så igår kväll frågade han om jag ville gifta mig och höll fram en otroligt vacker ring. Jag blev helt chockad och började gråta och skratta samtidigt. Vi skålade i rosa champagne och igår kändes det som att vinden har vänt för oss. Det kan inte bli värre utan nu väntar det bara bra härliga tider framför oss. Vi seglade idag ut till landet, så ikväll firar vi med mina föräldrar. Jag tog en bild på min stora tjocka hand så att ni kan se den glittriga diamanten, men tyvärr ser man inte den så tydligt då jag tog fotot med min mobil. Förhoppningsvis får ni snart se den i real:-)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra- 3-barnsmamma

Ååh, GRATTIS va underbart!!! upptäckte nuatt du har uppdaterat super mkt o jag ligger efter hehe.. hoppas du/ni har det bra på landet. Många kramar!

2010-08-07 @ 23:42:39
URL: http://alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack söta du! Ja här händer det grejer:-)

2010-08-16 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0