Segling

Tidigt imorrn bitti åker jag och Alex hem för att mellan landa en snabbis innan vi åker ut för att segla i några dagar. Ska bli lite spännande att bara vara ute på egen hand i en liten båt. Ska absolut bli mysigt och lite skoj, bara vädret håller sig och fortsätter att skina. Vi ska inte segla för långt bort för en vän till Alex ska hoppa på efter några dagar. Tyvärr kommer jag säkert få lämna datorn hemma.

Förresten kan jag berätta att vi hade besök av en liten mus igår kväll. Den var söt men ändå lite läskigt att den var så nyfiken och orädd. Den brydde sig inte alls om att vi var där och sprang runt. Blev lite tumult, jag stod på soffan och de andra försökte fånga musen. Vi började kalla musen för Åke. Vi insåg att den var för snabb och satte upp en musfälla. Så imorse när vi kom in för frukost var Åke fångad. Vi får hoppas att det inte finns fler möss. Jag är lite glad att vi sover i gäststugan nu, haha.

Idag har Alex namnsdag. Alex heter Per i andra namn så det får vi fira med lite tårta.

Kommentarer
Postat av: Nova

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 07:32:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0