Mens jäveln

Idag vaknade jag av att mensen kom och hade värsta mensvärken. Det kändes som ett stort nederlag. Alla har sagt till mig att nu i sommar kommer det hända då man är avslappnad, det vet ju alla. Yeah right! Jag är så trött på denna väntan, när ska det bli min tur. Vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft lite bröllopstankar. Det är ganska skönt att tänka på något annat när man är som mest ledsen. Det mest frusterande är inte heller att mensen kommer utan att man dessutom ska må så dåligt samtidigt. Magen svullnar rejält, man är ständigt hungrig, mår illa och jag får ofta migrän och mensvärk. Jag hade önskat att mensen kom smygande och symtomfritt. Men någon däruppe tycker tydligen att man ska veta att man lever och att mitt tålamod inte har prövats tillräckligt. Men denna någon kan räkna med mig, än har jag inte gett upp!!! Jag tror trots allt på det övernaturliga och tanken är stark. Så sänd gärna kraft till mig att orka och energi till min nedre region. Vem vet det kanske er jag ska tacka sen:-P

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 14:41:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0