Mitt älskade landställe

Vi har nu hunnit fara tillbaka in till stan, lämnat Alex vän och hämtat Alex syster dotter Linnea och hennes vän. Vi njuter verkligen av sista helgen av ledigheten. Det är perfekt väder och vi har åkt ring efter motorbåten. Riktigt skoj! Linnea och hennes vän tältar på tomten. Ser riktigt mysigt ut och det får mig att minnas när jag var i hennes ålder och lekte med alla på ön. Saknar det lite. På den tiden hade jag bara skoj och inga bekymmer. Saknar framför allt sommarloven! Skulle inte var helt fel att vara ledig i nästan 3 månader. I morgon kommer Alex mamma ut med sin lilla hundvalp. Linnea tog en bild så att ni får se min utsikt när jag bloggar eller gör annat på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0