God morgon!

Här har ni en tröttis. Jag och Alex var på kräftskiva igår och det slutade väldigt sent, men tyvärr kunde jag bara sova ca 5 timmar. Jag och Alex käkade frukost vid 10 tiden och har mest glott på TV. Vi har bara inte orkat göra annat och tillslut somnade vi båda och vaknade för en stund sen. Snacka om att kasta bort dagen! Helt världelöst men samtidigt vill man lyssna på kroppen. Jag hade iaf inte varit trevlig om jag träffat vänner.
Kräftskivan var rolig. Vi blev bjudna via en bekant som vi inte känner så väl så alla på festen var nya för oss. Blir väldigt glad över att få bli bjuden. Hoppas få se mer av dom igen.
Ikväll ska vi möta upp lite vänner för att umgås och dricka lite drinkar. Har inte träffat så många vänner sen midsommar så det är på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0