Ge tillbaka min plånbok din tjuv

Idag blev jag så jäkla irriterad! Jag tog ut pengar på lunchen och la pengarna direkt i min väska. Jag gick sen in på H&M som ligger ca 15 meter från uttagsautomaten. Med än gång såg jag en klänning som jag tänkte köpa men jag skulle inte hinna prova den, så jag gick direkt till kassan för att betala. Då inser jag att min plånbok är borta. Jag misstänker starkt att någon såg att jag tog ut pengar och passade på och följde efter mig. Jag brukar normalt inte ha så mycket kontanter men idag behövde jag ta ut 900kr så de rök plus att jag idag hade fått  helt nya rikskuponger som är värda 1400kr. Gissa om jag svor när jag inser att det har gått förlorat och att jag nu måste göra ett nytt körkort. Tjuven var jäkligt diskret och mycket snabb. Hade bara gått ca 7 minuter från det att jag tagit ut mina pengar. Jag spärrade så klart alla kort med än gång och jag ska vara mer försiktig i framtiden. Kan ej sura mer över detta. Men det stör mig så att jag hann ta ut mina rikskuponger. Hon/han lär äta goa luncher och kunna handla något fint för mina pengar...jäkla tjuv ge tillbaka min fina plånbok.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra- 3-barnsmamma

Va tröttsamt sånt är!!! usch så irriterad jag blir på sånt..

Hoppas allt är bra med er för övrigt?!

Storkram.

2010-08-18 @ 21:12:28
URL: http://alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag veeeeeeeet! Tack vi mår bara bra:-) Dock lite trist att börja jobba igen, men man vänjer sig fort! Är så kul att läsa din blogg och se att ni alla mår bra:-)



Kramar

2010-08-19 @ 15:59:39
Postat av: Rebecca

Men fy, usch usch usch att man ska behöva råka ut för sånt. Och du av alla. Gaaaaah. Hoppas människan har vett att skicka tillbaka körkort och annat privat!!!!

2010-08-19 @ 21:13:02
URL: http://lunalo.wordpress.com
Postat av: mammacamila

Hittills har ingen hört av sig:-(

2010-08-22 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0